tiistai 10. joulukuuta 2013

Kotoisa




Vinoraitaa mustana ja vielä joustocollegena, tätä oli pakko saada.
Ja jotta tulisi parhaiten käyttöön tein siitä erimukavan hupparimekon.
Oon enemmän sukkahousu kun legginssi tyyppiä, siksi mekkopituus ja ehdottomasti vähän väljyyttä.
Materiaali on aivan ihastuttavaa, varsinkin kun vertaan sitä vastaaviin polyesteriä sisältäviin joustocollegeihin.
Kangas on ostettu i k a s y riltä.
Ensimmäistä kertaa käytin kaava-apuna Ottobren lastenkaavoja... Ihan hyvin toimi minulla 164 koon huppari, huppua muokkailin vielä vähän enemmän ristiin. Lisäksi hihoihin lisäsin reilusti pituutta, ja helmaosa on ihan vapaasti saksittu.

9 kommenttia:

  1. ihanalta näyttää! Ihan tavios resoriko sulla on tuossa helmassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja tavallista resoria oon käyttänyt.

      Poista
  2. En oo vielä saanu omaa palaa hyppysiini mut nyt ootan vielä entistäkin enemmän! Ihana on tämä :)

    VastaaPoista
  3. mikä ottobren kaava? toi on todella hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kaavoina 4/2013 lehdestä numerot 28. sekä 40. Mutta tosiaan muutamia muokkauksia tein.

      Poista
  4. Ihhana! Todella kaunis kokonaisuus; kangas, malli ja istuvuus on mitä loistavin!

    VastaaPoista
  5. Voi eeeei, mä oon näitä yrittänyt vastustaa! Mutta voi olla, etten enää pysty kun vaatteenakin niin ihana! Naps naps :)

    VastaaPoista